Oferta partnersko-reklamowa
Autor: Tomasz Leśkiewicz. Publikacja: 21 czerwiec 2018r. godz.: 13:26.
Pogoń Prudnik jest w trakcie rozmów i tworzenia budżetu na sezon 2018/19.
Pogoń niezmiennie dysponuje jednym z najskromniejszych budżetów na zapleczu ekstraklasy. Mimo to w ostatnich czterech latach dwukrotnie zajmowała wysokie siódme miejsce. Cały czas trwają rozmowy z częścią potencjalnych sponsorów Pogoni w sezonie 2018/19.
Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą partnersko-reklamową.
Zarząd Klubu Sportowego "Pogoń" Prudnik zwraca się z prośbą do potencjalnych sponsorów, partnerów do zapoznania się ze szczegółową ofertą naszego klubu. Elastyczność i doświadczenie w rozmowach sprawiło, że w minionym sezonie naszymi partnerami było ponad 30 firm i instytucji, a wprowadzenie umów barterowych (usługa lub towar za reklamę) zwiększyło zainteresowanie naszym klubem i dostosowało możliwości niektórych firm do naszej oferty.
Więcej informacji w naszej ofercie w linku: http://www.kspogonprudnik.pl/download/OPRPogon.pdf
Zapraszamy do obejrzenia materiału filmowanego, zrealizowanego przez Jarosława Okrągłego, przedstawiającego w pigułce cztery sezony Pogoni w I lidze (lata 2014-2018)
Co teraz? Powrót do przeglądania aktualności lub przeczytaj inne ciekawe artykuły.